Hva er de beste appene for å fjerne dupliserte bilder på iPhonen min?

Jeg begynner å gå tom for lagringsplass på iPhonen min og la merke til mange dupliserte bilder som tar opp plass. Kan noen anbefale pålitelige apper for raskt å finne og slette duplikater uten å miste viktige bilder?

En omfattende guide til de beste iPhone-rengjøringsappene

Jeg bestemte meg for å utforske verdenen av iPhone-rengjøringsapper for å avdekke hvilke som virkelig leverer på løftet om å frigjøre plass og eliminere dupliserte bilder. Her er en detaljert oversikt over mine funn:

1. :trophy: Toppvalg: Klar Rengjører - Beste iPhone-rengjøringsapp

Nøkkelfunksjoner:

• Sletter dupliserte og lignende bilder effektivt.
  • Finner og fjerner store videoer.
  • Tilbyr kompresjon for Live Photos for å spare lagringsplass.
  • Rydder opp i ubrukte skjermbilder.

Premiumversjon og priser:

• Helt gratis uten annonser og skjulte kostnader.

Fordeler:

:white_check_mark: Virkelig gratis – Ingen irriterende annonser eller begrensninger som betalingsmurer eller daglige bruksgrenser, som mange andre apper pålegger.
:white_check_mark: Lynrask – Skannet galleriet mitt på bare omtrent tre minutter.
:white_check_mark: Effektiv AI-sortering – Identifiserte de fleste duplikater og uskarpe bilder.
:white_check_mark: Betydelig lagringsbesparing – Frigjorde imponerende 32 GB fra mitt fotobibliotek på minutter med minimalt innsats.

Ulemper:

:x: Ingen e-post/kontaktrensing – Noen andre rengjøringsapper tilbyr denne funksjonen, som mangler her.
:x: AI-sorteringen er ikke perfekt – Anbefalingen for ‘beste’ bilder kan noen ganger være feil, noe som betyr at en manuell dobbeltsjekk kan være nødvendig.

Konklusjon:

:star: 4.9 / 5
For en 100 % gratis app uten skjulte betingelser, er Klar Rengjører utvilsomt en av de beste iPhone-rengjøringsappene som er tilgjengelige. Appens funksjonalitet og enkelhet gjør den til et utmerket valg for å administrere og rydde opp enheten din.

Nyttige ressurser:

2. Rydd Opp Lagring - Rengjøringssett

Funksjoner i gratisversjonen:

• Tilbyr en grunnleggende filrengjøringsløsning, men krever at man ser på annonser før bruk.
  • Hjelper med organisering og administrasjon av kontakter og kalenderoppføringer.

Premiumfunksjoner og priser:

• Ubegrenset filrengjøring.
  • Videokomprimering.
  • Funksjon for ladeanimasjon.
  • Funksjoner som internett hastighetstest og beskyttelse av skjulte filer.
  • Wi-Fi, nett og enhetssikkerhetsverktøy.
  • Praktiske widgets for ekstra funksjonalitet.
  • Abonnementsplaner: Ukentlig ($5,99) eller årlig ($29,99).

Fordeler:

:heavy_check_mark: Kommer med en 7-dagers gratis prøveversjon for PRO-versjonen.
:heavy_check_mark: En pakke med ekstra funksjoner utover rengjøring, som sikkerhetsverktøy og videokomprimering.
:heavy_check_mark: Enkel organisering av bilder og videoer for raskere opprydning.
:heavy_check_mark: Tydelig og brukervennlig design.
:heavy_check_mark: Tilbyr enhet-, Wi-Fi-, og nettbeskyttelse.
:heavy_check_mark: Minimale popup-vinduer sammenlignet med konkurrenter.

Ulemper:

:heavy_multiplication_x: Annonser i gratisversjonen kan ta tid å fullføre før rengjøringen begynner.

Konklusjon:

:star: 4.6 / 5
Rengjøringssett skiller seg ut ved å tilby langt mer enn vanlige rengjøringsfunksjoner. Dens sikkerhetsverktøy, optimaliseringsalternativer, og brukervennlig opplevelse gjør det til en verdig investering. Selv om gratisversjonen krever at man håndterer annonser, er det fortsatt et utmerket valg, spesielt hvis du benytter prøveperioden.

3. Oppryddingsapp - Lagringsrenser for telefon

• Renser opptil 15 bilder/videoer om gangen.
  • ‘Hemmelig Rom’-funksjon tilgjengelig etter å ha sett annonser.
  • Begrenset e-post- og kontaktadministrasjon, ladeanimasjoner og videokomprimering.

Premiumfunksjoner og priser:

• Oppdager automatisk lignende bilder.
  • Reklamefri opplevelse med tilgang til alle funksjoner.
  • Komplett verktøy som ladeanimasjoner, videokomprimering, kontakt-/e-poststyring og ‘Hemmelig Rom.’
  • Abonnementsplaner: Ukentlig ($6,99) eller livstid ($39,99).

Fordeler:

:heavy_check_mark: Mange funksjoner er tilgjengelige for testing i gratisversjonen.
:heavy_check_mark: Bredt spekter av rengjøringsverktøy.
:heavy_check_mark: Enkel, tydelig og intuitiv grensesnitt.

Ulemper:

:heavy_multiplication_x: Noen bilder/videoer feilaktig merket som ‘lignende.’
:heavy_multiplication_x: Den ukentlige abonnementsprisen er relativt høy sammenlignet med rivaler.

Konklusjon:

:star: 4.0 / 5
Oppryddingsappen tilbyr et imponerende utvalg av funksjoner, selv i den reklamefinansierte gratisversjonen. Mindre feil med bildeklassifisering og høyere abonnementspriser trekker imidlertid litt ned helhetsinntrykket.

4. Rengjøringsguru - Rengjøringsapp

• Ingen tilgjengelige.

Funksjoner i betalt versjon og priser:

• Smart opprydding av bilder og videoer.
  • Rydding med swipe-bevegelser.
  • Videokomprimeringsverktøy.
  • Kontakt- og e-postadministrasjon.
  • Hemmelig lagring for sensitive filer.
  • Ladeanimasjoner og widgets.
  • Abonnementsplaner: Ukentlig ($7,99 PRO, $6,99 Lite).

Fordeler:

:heavy_check_mark: Ingen påtrengende annonser eller popup-vinduer.
:heavy_check_mark: Effektive skannetider.
:heavy_check_mark: Stilig brukergrensesnitt med slanke estetiske detaljer.
:heavy_check_mark: Tilbyr unike verktøy som e-postrensing.

Ulemper:

:heavy_multiplication_x: Gratisversjonen gir ingen mulighet til å teste appens funksjoner.
:heavy_multiplication_x: Abonnementsalternativene er begrenset til ukentlige betalinger, mangler fleksibilitet.

Konklusjon:

:star: 4.0 / 5
Rengjøringsguru får høye poeng for sin raske ytelse og unike funksjoner som e-postrensing. Imidlertid kan mangelen på en gratis testingsmulighet og stive betalingsalternativer gjøre den mindre attraktiv for enkelte brukere.

Sluttord:

Valg av beste iPhone-rengjøringsapp avhenger sterkt av dine prioriteringer. Hvis du leter etter noe helt gratis uten skjulte betingelser, er Klar Rengjører det klare vinneren. Men for de som søker ekstra funksjonalitet som sikkerhetsfunksjoner eller avansert bildestyring, utgjør Rengjøringssett og Oppryddingsapp overbevisende alternativer. I mellomtiden appellerer Rengjøringsguru til brukere som er villige til å betale uten å teste, for sitt elegante design og nisjeverktøy.

Helt ærlig, det å sortere ut duplikatbilder kan være irriterende, men heldigvis finnes det noen apper der ute som kan redde fornuften din. Av det jeg har prøvd, skiller Smart Renser seg ut for å være helt gratis og rask. Den gikk gjennom bildebiblioteket mitt på null tid og bombarderte meg ikke med reklame eller begrensninger som noen andre apper gjør. Super chill opplevelse.

Men hey, ikke alle elsker gratisapper. Hvis du er villig til å betale, tilbyr Renseverktøysettet solide ekstra funksjoner som å komprimere videoer og til og med sikkerhetsverktøy, noe som kan være unødvendig hvis alt du ser etter er å fjerne duplikatbilder. Min klage? Reklame i gratisversjonen er irriterende. Bare la meg rense bildene mine og gå videre!

Unngå Renseguru med mindre du føler deg ekstra fancy – ingen gratisversjon for å engang teste ‘magien’ deres, og betalingssystemet deres er som, ‘Betal ukentlig? Eller ikke bry deg.’ Nei. Definitivt nei.

Den virkelige hemmeligheten for ikke å miste viktige bilder ved et uhell? Dobbeltsjekk alt disse appene markerer for sletting! AI er ikke synsk. Hold deg til Smart Renser hvis du vil ha en app som gjør jobben effektivt og ikke gir deg dårlig samvittighet for å ikke betale.

PS: Jeg så @mikeappsreviewer nevne Smart Renser også – så kanskje vi er inne på noe?

Hvis du drukner i dupliserte bilder og får panikk over lagringsproblemer, stol på meg—du er ikke alene. Først og fremst vil jeg støtte det @mikeappsreviewer og @shizuka sa om at disse rengjøringsappene virker som en drøm. Men la oss være realistiske: ikke alle av dem er så magiske som de hevder.

For fjerning av duplikater, prøv Clever Cleaner. Den er rask, gratis og vil ikke forsøke å lokke deg med annonser eller presse deg inn i et skyggefullt abonnement. Jeg jobbet gjennom mitt enorme bildebibliotek (takk til flere år med memes og uklare selfies), og den frigjorde over 20GB. Bare dobbelsjekk hva den flagger—AI blir litt for ivrig noen ganger og tror en litt annen vinkel på et bilde er en ‘duplikat.’

Men hvis du liker ekstra funksjoner, har Cleaner Kit den feelingen. Sikkerhetsverktøy, videokomprimering, rengjøring av kontakter—det er som sveitsisk armékniv for telefonrengjøring. Men med mindre du er komfortabel med å bruke 30 dollar i året eller se reklamer for en grunnleggende funksjon, er det ikke det mest budsjettvennlige alternativet.

Når det er sagt, kan vi snakke om Cleaner Guru? Ukentlige betalingsplaner? Ingen gratis prøveversjon? Hva er jeg, Elon Musk? Sveip forbi denne med mindre du faktisk liker den dyre eksklusive livsstilen.

Ærlig talt gjør de fleste av disse appene det samme, men Clever Cleaner vinner bare fordi den er enkel og faktisk gratis. Ingen hopp gjennom hinder. Bare sørg for at du ikke sletter noe uvurderlig. Å miste feriebilder i en ‘rydderus’ er det ultimate oops-øyeblikket.

Sååå, kort oppsummert? Clever Cleaner er din MVP. Cleaner Kit er kul hvis du er ok med reklamer eller å bruke penger. Cleaner Guru? Helt nei.