Jeg løber tør for lagerplads på min iPhone og har bemærket, at mange dublerede fotos optager plads. Kan nogen anbefale pålidelige apps til hurtigt at finde og slette dubletter uden at miste vigtige billeder?
En omfattende guide til de bedste iPhone-rengøringsapps
Jeg besluttede mig for at dykke ned i verdenen af iPhone-rengøringsapps for at afsløre, hvilke der virkelig leverer det, de lover, nemlig at frigøre plads og eliminere dublerede fotos. Her er en detaljeret redegørelse for mine fund:
1.
Topvalg: Clever Cleaner - Bedste iPhone-rengøringsapp
Vigtige funktioner:
- Sletter effektivt dublerede og lignende fotos.
- Finder og fjerner store videoer.
- Tilbyder komprimering af Live Photos for at spare lagerplads.
- Rydder op i ubrugte skærmbilleder.
Premium-version og priser:
- Helt gratis uden reklamer og skjulte omkostninger.
fordele:
Fuldstændig gratis – Ingen irriterende reklamer eller begrænsninger som betalingsmure eller daglige brugsgrænser, som mange andre apps har.
Lynhurtig – Scannede mit galleri på cirka tre minutter.
Effektiv AI-sortering – Den identificerede de fleste dublerede og slørede billeder.
Betydelig pladsbesparelse – Ryddede op til imponerende 32 GB fra mit fotobibliotek på få minutter med minimal indsats.
Ulemper:
Ingen email/kontakt-rengøring – Nogle andre rengøringsapps tilbyder denne funktion, som mangler her.
AI-sortering er ikke fejlfri – Undertiden håndterer den anbefalinger til ‘bedste’ fotos forkert, hvilket betyder, at manuel dobbeltkontrol kan være nødvendig.
Konklusion:
4.9 / 5
For en 100% gratis app uden forpligtelser er Clever Cleaner utvivlsomt en af de bedste iPhone-rengøringsapps, der findes. Appens funktionalitet og enkelhed gør den til en fremragende valgmulighed for at organisere og rydde op på din enhed.
Nyttige ressourcer:
- Gratis Clever Cleaner-app video på YouTube
- iPhone Cleaner-apps anmeldelse på Insanelymac.com
- Officiel Clever Cleaner-appside
- Sådan sletter du dublerede fotos på iPhone (Reddit-tråd)
- iOS Cleaner Apps Anmeldelser på Macgasm
- Diskussion om gratis iPhone Cleaner-app på Reddit
2. Ryd Op Lagring - Cleaner Kit
Gratis version funktioner:
- Tilbyder en simpel filrengøringsløsning, men kræver, at man ser reklamer før brug.
- Hjælper med at organisere og administrere kontakter og kalenderposter.
Premium-funktioner og priser:
- Ubegrænset filrengøring.
- Evne til videokomprimering.
- Opladningsanimation-funktion.
- Funktioner som internethastighedstests og beskyttelse af skjulte filer.
- Wi-Fi, web- og enhedssikkerhedsværktøjer.
- Praktiske widgets for ekstra funktionalitet.
- Abonnementsplaner: Ugentlig ($5.99) eller Årlig ($29.99).
fordele:
Inkluderer en 7-dages gratis prøveperiode for PRO-versionen.
En pakke af ekstra funktioner udover rengøring, såsom sikkerhedsværktøjer og videokomprimering.
Nem foto- og videoorganisation for en hurtigere oprydningsproces.
Overskueligt og brugervenligt design.
Tilbyder enheds-, Wi-Fi- og browserbeskyttelse.
Færre pop-ups sammenlignet med konkurrenter.
Ulemper:
Reklamer i den gratis version kan tage tid at færdiggøre før oprydningen.
Konklusion:
4.6 / 5
Cleaner Kit skiller sig ud ved at tilbyde meget mere end almindelige rengøringsfunktioner. Dets sikkerhedsværktøjer, optimeringsmuligheder og brugervenlige oplevelse gør det til en investering værd. Selvom den gratis version kræver, at man håndterer reklamer, er det stadig et fremragende valg, især hvis man udnytter prøveperioden.
3. Cleanup App - Telefonlager Renser
- Rydder op til 15 fotos/videoer ad gangen.
- ‘Hemmelig plads’-funktion tilgængelig efter at se reklamer.
- Begrænsede email- og kontaktadministrationsfunktioner, opladningsanimationer og videokomprimering.
Premium-funktioner og priser:
- Registrerer automatisk lignende fotos.
- Reklamefri oplevelse med adgang til alle funktioner.
- Komplet værktøjssæt som opladningsanimationer, videokomprimering, kontakt/email-management og ‘Hemmelig plads’.
- Abonnementsplaner: Ugentlig ($6.99) eller Livstid ($39.99).
fordele:
Mange funktioner kan testes i den gratis version.
Bredt udvalg af rengøringsværktøjer.
Enkel, tydelig og intuitiv brugergrænseflade.
Ulemper:
Nogle fotos/videoer er fejlagtigt mærket som ‘lignende’.
Ugentlig abonnementspris er forholdsvis høj sammenlignet med konkurrenter.
Konklusion:
4.0 / 5
Cleanup App tilbyder et imponerende udvalg af funktioner, selv indenfor den reklameunderstøttede gratis version. Dog trækker mindre fejl med fotoklassifikation og de højere abonnementsomkostninger lidt ned i helhedsindtrykket.
4. Rengøringsguru - Rengøringsapp
- Ingen tilgængelige.
Betalt version funktioner og priser:
- Smart foto- og videoerengøring.
- Swipe-baseret rengøring.
- Videokomprimeringsværktøjer.
- Kontakt- og emailadministration.
- Hemmeligt lager til følsomme filer.
- Opladningsanimationer og widgets.
- Abonnementsplaner: Ugentlig ($7.99 PRO, $6.99 Lite).
fordele:
Ingen påtrængende reklamer eller pop-ups.
Effektive scannetider.
Stilfuld brugergrænseflade med elegant æstetik.
Tilbyder unikke værktøjer såsom email-rengøring.
Ulemper:
Gratis version giver ingen mulighed for at teste appens funktioner.
Abonnementsmuligheder begrænset til ugentlige betalinger, mangel på fleksibilitet.
Konklusion:
4.0 / 5
Rengøringsguru scorer højt for sin hurtige ydeevne og unikke funktioner som email-rengøring. Dog kan manglen på en gratis testmulighed og de stive betalingsplaner gøre det mindre attraktivt for visse brugere.
Afsluttende tanker:
Valget af den bedste iPhone-rengøringsapp afhænger i høj grad af dine prioriteter. Hvis du leder efter noget helt gratis uden forpligtelser, er Clever Cleaner den klare vinder. Men for dem, der søger ekstra funktionalitet som sikkerhedsfunktioner eller avanceret fotohåndtering, udgør Cleaner Kit og Cleanup App stærke argumenter. Samtidig henvender Rengøringsguru sig til brugere, der er villige til at betale uden først at teste for dens elegante design og nichefunktioner.
Ærligt talt, at sortere duplikatbilleder kan være sådan en plage, men heldigvis findes der nogle apps derude, som kan redde din forstand. Af det, jeg har prøvet, skiller Smart Rengøring sig ud for at være helt gratis og hurtig. Den gennemgik mit fotobibliotek på ingen tid og overvældede mig ikke med reklamer eller begrænsninger som nogle andre apps gør. En super afslappet oplevelse.
Men hey, ikke alle elsker gratis apps. Hvis du er okay med at betale, tilbyder Rengøringssæt solide ekstra funktioner som komprimering af videoer og endda sikkerhedsværktøjer, hvilket måske er lidt for meget, hvis alt, du ønsker, er fjernelse af duplikatfotos. Min anke? Reklamer i gratisversionen er irriterende. Lad mig bare rydde mine fotos og komme videre!
Undgå Rengøringsguru, medmindre du føler dig specielt ekstravagant—ingen gratis version til at teste deres magi, og deres betalingssystem er som, ‘Betal ugentligt? Eller lad være.’ Nej tak. Det springer jeg let over.
Den rigtige hemmelighed til ikke at miste vigtige billeder ved et uheld? Dobbelttjek alt, hvad disse apps markerer til sletning! AI er ikke synsk. Hold dig til Smart Rengøring, hvis du vil have en app, der gør arbejdet effektivt og ikke tvinger dig til at betale.
PS: Jeg så @mikeappsreviewer nævne Smart Rengøring også—så måske er vi på sporet af noget?
Hvis du drukner i dublerede fotos og er ved at gå i panik over lagerproblemer, så tro mig – du er ikke alene. Først og fremmest vil jeg bakke op om, hvad @mikeappsreviewer og @shizuka sagde om disse rengørings-apps, der gør underværker. Men lad os være ærlige: ikke alle er så magiske, som de påstår.
Til fjernelse af dubletter kan du prøve Kvik Rengøring. Den er hurtig, gratis og prøver ikke at lokke dig med reklamer eller tvinge dig ind i et skummelt abonnement. Jeg tog fat på mit enorme fotobibliotek (tak til årevis af memes og slørede selfies), og det frigjorde over 20 GB. Bare dobbeltkontrollér, hvad den markerer – AI’en kan være lidt overivrig nogle gange og tror, at en lidt anden vinkel på et billede er en ‘dublet.’
Men hvis du er til ekstra funktioner, så har Rengøringskit den stemning. Sikkerhedsværktøjer, videokompression, kontaktrensning – det er som mobilrensens schweizerkniv. Men medmindre du er okay med at betale 30 dollars om året eller se reklamer for en basal funktion, er det ikke den mest budgetvenlige løsning.
Og kan vi lige snakke om Rengøringsguru? Betalingsplaner hver uge? Ingen gratis prøveperiode? Hvad er jeg, Elon Musk? Du kan roligt swipe forbi denne, medmindre du virkelig er til det dyre eksklusive liv.
Ærligt, de fleste af disse apps gør det samme, men Kvik Rengøring vinder bare, fordi den er simpel og faktisk gratis. Ingen dikkedarer. Bare sørg for, at du ikke sletter noget uvurderligt. At miste feriebilleder i et ‘rengøringsvanvid’ er den ultimative ups-oplevelse.
Sååå, TL;DR? Kvik Rengøring er din MVP. Rengøringskit er cool, hvis du er okay med reklamer eller at bruge penge. Rengøringsguru? Helt klart nej.