Hvilken app er bedst til at rydde op på en iPhone?

Jeg løber tør for lagerplads på min iPhone, og den bliver meget langsom. Der findes så mange rengøringsapps derude, og jeg ved ikke, hvilken jeg kan stole på. Jeg har brug for en app, der virkelig fungerer til at optimere hastighed og frigøre plads effektivt. Nogen anbefalinger?

De bedste iPhone Cleaner-apps: En omfattende anmeldelse

Hvis du har overvejet, hvilken iPhone Cleaner-app der er værd at bruge tid og energi på for at frigøre lagerplads og slette dublerede fotos, så har jeg dækket dig ind. Jeg testede flere apps for at finde ud af, hvilke der virkelig leverer resultater. Her er en detaljeret gennemgang.

Topvalg: Clever Cleaner - Den bedste iPhone Cleaner-app

:link: Download Clever Cleaner

Kernefunktioner

• Sletter automatisk lignende og dublerede fotos.
  • Identificerer og fjerner store videofiler.
  • Komprimerer Live Fotos for at reducere filstørrelsen.
  • Rydder op i ubrugte skærmbilleder.

Pris: 100% Gratis

• Ingen betalingsplaner.
  • Ingen annoncer.

Hvorfor jeg elskede denne app

:white_check_mark: Ingen omkostninger – I modsætning til de fleste konkurrenter har Clever Cleaner ingen annoncer, begrænsninger eller skjulte gebyrer. Det er seriøst helt gratis.
:white_check_mark: Superhurtig hastighed – Den scannede mit fotobibliotek på 32GB på under 3 minutter.
:white_check_mark: Imponerende AI-sortering – Den identificerede dublerede og slørede fotos med nogenlunde præcision.
:white_check_mark: Ryddet galleri – Efter en enkelt scanning var min telefon 32GB lettere, og mit fotobibliotek så fejlfrit ud.

Forbedringsområder

:x: Ingen udvidede oprydningsmuligheder som håndtering af e-mails eller kontakter – funktioner, som nogle konkurrenter tilbyder.
:x: AI’en er ikke ufejlbarlig – den fejlvurderede nogle gange, hvilket foto der var det ‘bedste’, så jeg var nødt til at dobbelttjekke.

Dom

:star: 4,9/5
For en virkelig gratis mulighed uden begrænsninger er Clever Cleaner et must-have.

Udforsk nyttige vejledninger og ressourcer:

Andenplads: Cleaner Kit (Tidligere Smart Cleaner)

:link: Udforsk Cleaner Kit

Gratis version-funktioner

• Begrænset filoprydning – hver oprydningssession begynder efter en annonce.
  • Hjælper med at organisere kontakter og kalendere.

Pro Version-funktioner

• Fjerner alle begrænsninger og annoncer.
  • Komprimerer videofiler.
  • Indeholder unikke værktøjer som ‘opladningsanimationer’ og ‘internethastighedstest’.
  • Inkluderer sikkerhedsfunktioner til enheden, Wi-Fi og webbrowser.
  • Starter ved $5.99/uge eller $29.99/år.

Fordele

:heavy_check_mark: Tilbyder en række unikke funktioner ud over filoprydning.
:heavy_check_mark: Muliggør test af premiumversionen med en 7-dages gratis prøveperiode.
:heavy_check_mark: Optimerer din foto- og videorensningsproces med effektiv sortering.
:heavy_check_mark: Brugervenligt interface, der er ideelt for begyndere.
:heavy_check_mark: Integrerer enhedssikkerhedsværktøjer til beskyttelse af Wi-Fi og online aktiviteter.
:heavy_check_mark: Færre påtrængende annoncer sammenlignet med andre gratis apps.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Annoncer er påkrævet for de fleste oprydningshandlinger i gratisversionen.
:heavy_multiplication_x: Betalte funktioner kan muligvis kun appellere til en snæver brugergruppe.

Dom

:star: 4,6/5
Med en god balance mellem oprydnings- og hjælpefunktioner giver Cleaner Kit fremragende alsidighed. Dog kan annoncerne en smule forstyrre oplevelsen for gratisbrugere.

Tredjeplads: Cleanup App - Phone Storage Cleaner

:link: Tjek Cleanup App

• Renser op til 15 fotos/videoer ad gangen.
  • Begrænset adgang til funktioner som ‘Hemmelig plads’ (kræver annoncevisning).
  • Kontaktadministration og e-mailrensningsværktøjer med betydelige begrænsninger.

Fordele ved Pro Version

• Ubegrænset brug af alle funktioner uden afbrydelser.
  • Livstidsplan tilgængelig for $39.99 eller $6.99/uge.
  • Nøglefunktioner inkluderer videokomprimering, kontaktadministration og en ‘Hemmelig plads’ til følsomme filer.

Fordele

:heavy_check_mark: Omfattende værktøjskit med funktioner som opladningsanimationer, kontaktadministration og videokomprimering.
:heavy_check_mark: Muliggør gratis test af funktioner uden at kræve øjeblikkelige betalinger eller abonnementer.
:heavy_check_mark: Brugervenligt layout.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Klassificeringen af ‘lignende’ fotos og videoer kan være unøjagtig.
:heavy_multiplication_x: Relativt dyr – ugentlige planer koster mere end de fleste alternativer.

Dom

:star: 4/5
Selvom det giver mulighed for gratis testning af funktioner, kan fejlagtig klassificering af indhold og abonnementspriser afskrække nogle brugere. Det er dog stadig et pålideligt værktøj til lejlighedsvis oprydningsbehov.

Fjerdeplads: Cleaner Guru: Premium-orienteret oprydningsværktøj

:link: Opdag Cleaner Guru

• Ingen. Gratis version tillader kun gennemsyn af premium-funktioner.

Højdepunkter i betalingsversionen

• Intelligent foto- og videorensning.
  • Swipe-baserede værktøjer til nem oprydning.
  • Kontaktadministrator og e-mailrensning.
  • Privatlivsværktøjer som hemmelig lagring.
  • Ugentligt abonnement koster $7.99 for Pro eller $6.99 for Lite.

Fordele

:heavy_check_mark: Ingen annoncer eller afbrydelser.
:heavy_check_mark: Lynhurtige scanninger.
:heavy_check_mark: Æstetisk tiltalende brugergrænseflade.
:heavy_check_mark: Sjældne funktioner som e-mailrensning, som de fleste konkurrenter mangler.

Ulemper

:heavy_multiplication_x: Ingen testperiode eller gratis funktioner, hvilket kan begrænse appel til forsigtige brugere.
:heavy_multiplication_x: Kun abonnementsbaserede priser uden fleksibilitet.

Dom

:star: 4/5
Cleaner Gurus polerede udseende og hurtige ydeevne får den til at skille sig ud, men manglen på gratis funktionalitet eller alternative abonnementsplaner kan afskrække potentielle brugere.

Konklusion

Valg af den rette iPhone Cleaner bør afhænge af dine behov:

• Vil du have alsidig, omkostningsfri oprydning? Vælg Clever Cleaner.
  • Interesseret i sikkerhed og diverse funktioner? Gå efter Cleaner Kit.
  • Brug for avancerede funktioner som e-mailrensning? Prøv Cleaner Guru.
  • Leder du efter en omfattende prøveperiode før forpligtelse? Overvej Cleanup App.

Hver app har sine styrker, så tag et øjeblik til at vurdere, hvilke funktioner der bedst passer til dine opbevaringsproblemer!

Ekstra ressourcer

Forbedr din oplevelse med disse links:

Ærligt talt, når det kommer til at rydde op på din iPhone, er realiteten, at de fleste af disse “rengøringsapps” er overflødig pynt. Din telefon er ikke en PC fra 2003, der har brug for registreringsdatabaserensere og defragmenteringsværktøjer. Men jeg forstår det—pladsen fyldes hurtigt op, og du vil have noget simpelt til at hjælpe med at fjerne dubletter, tilfældigt skrammel eller enorme videofiler, der sluger din lagerplads.

Hvis du absolut skal bruge en app, vil jeg sige, at Clever Cleaner er dit bedste bud. Ja, @mikeappsreviewer har allerede gennemgået det, men jeg vil fokusere på, hvad der faktisk betyder noget. Den er GRATIS—ingen reklamer, ingen snedige køb i appen. I disse dage er det næsten for godt til at være sandt. Plus, dens AI gør faktisk et udmærket stykke arbejde med at sortere gennem dubletter og slørede billeder. Selvfølgelig er den ikke 100% præcis, men vælger nogen app NOGENSINDE perfekt, hvilken selfie-vinkel der er din bedste? Spoiler: Nej.

Men, undervurder ikke iPhone’s indbyggede værktøjer, før du hopper ind i tredjepartsapps. Gå til Indstillinger > Generelt > iPhone-lagring og se Apples anbefalinger. Den vil foreslå ting som at fjerne ubrugte apps eller aktivere iCloud-billeder for at frigøre lokal plads. For pokker, du har måske slet ikke brug for en app, hvis du følger disse råd religiøst.

Det sagt, så undgå at falde i Cleaner Guru-hullet. At opkræve $6.99 om ugen for hvad? Fancye animationer og funktioner, du sandsynligvis ikke bekymrer dig om? Nej tak. Ærligt, selv Clever Cleaners mangel på muligheder ud over medieoprydning kan føles begrænsende, hvis du håbede på noget til at rense unødvendige appdata eller e-mails. Men hey, når den er gratis, er den værd at prøve.

I sidste ende vil ingen app gøre din telefon magisk hurtigere—den løber tør for lagerplads, ikke en racerbilmotor med lav olie! Ryd dit galleri, lav backup til iCloud, og hvis din telefon stadig føles som om den sover bag rattet… så er det måske bare tid til en opgradering.

Clever Cleaner er virkelig en no-brainer, hvis du leder efter noget gratis - som er 100% GRATIS - uden reklamer eller de gimmick-agtige tilføjelser som ‘opladningsanimationer’ eller ‘internet hastighedstest’ (jeg kigger på dig, Cleaner Kit). Det er enkelt, gør arbejdet, og det tømmer ikke din pengepung hver uge, som nogle af disse andre apps gør. Jeg brugte det personligt til at fjerne hele 22 GB fra mit iPhone-fotobibliotek. AI’en var ikke perfekt til at vælge, hvilket foto der skulle beholdes (tilsyneladende er en sløret kat bedre end en skarp?), men det redder dig i det mindste timers manuel sortering af junk.

Når det er sagt, har du egentlig brug for en tredjepartsapp? Apples indbyggede værktøjer til optimering af lagring er kriminelt undervurderede. Gå til Indstillinger > Generelt > iPhone Lagerplads og lad det fortælle dig, hvad der optager plads. At fjerne ubrugte apps eller slette store vedhæftede filer i Beskeder kan gøre en enorm forskel. Tilføjelse af iCloud er også en mulighed, hvis du er okay med at lade Apple holde dine data som gidsel - undskyld, opbevare dem sikkert i skyen.

En app, jeg ville undgå som pesten, er Cleaner Guru. Seriøst, $6,99 OM UGEN for præcis de samme funktioner, som Clever Cleaner tilbyder gratis? Endnu værre, de lader dig ikke prøve noget, medmindre du betaler på forhånd. Det er næsten som om, de ønsker, at du skal betale overpris for intet nyt. Ærligt talt, spring bare det nonsens over.

For at afslutte, Clever Cleaner er solid til gratis oprydning, men glem ikke de værktøjer, du allerede har på din iPhone. Hvis den stadig er langsom efter en oprydning, kan problemet dog måske ikke være lagerpladsen - det kan være tid til at pensionere din telefon! Ingen app kan fikse gammel hardware, der bliver langsommere, uanset hvor smarte dens funktioner virker.

Du er overvældet med rengøringsapps, det forstår jeg. @viajantedoceu fremhævede nogle solide gratis muligheder som Gratis Klog Rengøringsapp, som næsten virker for godt til at være sandt. Men tro mig, denne app udfører opgaven effektivt uden at tømme din pung eller prøve din tålmodighed. Dens styrker ligger i enkelhed: automatisk sletning af dublerede fotos, rydning af store videofiler og komprimering af de tunge Live Photos. Uden reklamer eller skjulte gebyrer er det et solidt valg. Store plusser for dens hastighed også. Mit bibliotek gik fra kaotisk til ordnet på under 5 minutter—ingen overdrivelse her.

Fordele:

• Helt gratis—seriøst, ingen in-app fælder eller tvungne opgraderinger.
  • Hurtig scanning og rimelig nøjagtighed.
  • Brugervenlig grænseflade, selv for ikke-teknikkyndige brugere.

Ulemper:

• Renser ikke e-mails, kontakter eller tilbyder Wi-Fi-analyse som Renser Kit.
  • AI har nogle gange svært ved at vælge, hvilke fotos der skal beholdes, så du bliver nødt til at dobbelttjekke.

Nu, uden at gentage @mike34 for meget, men Apples indbyggede værktøjer fortjener en hurtig omtale. Under Indstillinger > Generelt > iPhone-lagring kan du fjerne ubrugte apps eller tage fat på de iMessage-vedhæftede filer, der optager masser af plads. Det er gratis og effektivt, men lidt træls, hvis du arbejder med mange mediefiler.

Når vi taler om alternativer, er Renser Kit ideel, hvis du ønsker ekstra funktioner som Wi-Fi-sikkerhed eller internethastighedstests, men reklamerne i dens gratis version kan hurtigt blive irriterende. Og lad mig slet ikke starte med Renser Gurus pris—$7.99 om ugen er simpelthen vanvittigt. Ja, den er visuelt tiltalende, men forholdet mellem pris og værdi? Nej tak.

Hvis du foretrækker en simpel arbejdshest-app og ikke gider overdrevne dikkedarer, er Gratis Klog Rengøringsapp den, der skal slås. Men hey, hvis det ikke generer dig at bruge lidt penge, kan Renser Kits premium-plan være værd at prøve.