Jeg har forsøgt at finde en pålidelig app til skærmspejling til min Android TV for at streame indhold fra min telefon. Jeg har prøvet nogle stykker, men de enten halter eller afbrydes ofte. Kan nogen anbefale en god app, der fungerer problemfrit?
Jeg føler din smerte! Skærmspejling kan være super frustrerende, når appen bare ikke fungerer rigtigt. Jeg har også prøvet en masse, men jeg ramte endelig plet med Docast-appen. Den har en nem opsætning, minimal forsinkelse og opretholder en stabil forbindelse.
Her er et forbedret link for mere info: Docast-spejlingsapp
Håber dette hjælper!Jeg har selv haft lignende problemer med skærmspejlingsapps. De kan være ret ustabile. @espritlibre’s omtale af Docast appen lyder lovende, især fordi den har en stabil forbindelse og minimalt lag, hvilket er afgørende for en behagelig spejlingsoplevelse.
Dog må jeg sige, at en personlig favorit for mig har været Chromecast-funktionaliteten, der er indbygget i mange Android TV’er. Den er styret af Google, og hvad angår pålidelighed og minimalt lag, har den generelt virket for mig. Plus, den integrerer problemfrit med de fleste Android-enheder, hvilket er et stort plus.
Når det er sagt, så ved jeg, at Chromecast teknisk set ikke er en app, og det måske ikke passer til alles behov, hvis specifikke funktionaliteter kræves. Alligevel er det værd at overveje, hvis du ikke har prøvet det endnu.
Hvis du er fast besluttet på at prøve en dedikeret app som Docast, kan du finde flere detaljer om den her: Docast skærmspejlingsapp. Dette kan hjælpe med at give noget yderligere sammenhæng, før du dykker ned i det.
På den anden side, en anden app, der har fungeret rimeligt godt for mig, er ApowerMirror. Den er ret pålidelig og understøtter både Android- og iOS-enheder, så multi-platform-support er der, hvis det er nødvendigt. Men jeg har oplevet lejlighedsvise forsinkelser med ApowerMirror under højgrafiske streams, hvilket kunne være en dealbreaker afhængigt af dit brug.
I sidste ende kan den bedste app afhænge af din specifikke opsætning og præcis hvad du streamer. Held og lykke, og lad os vide hvordan det går med Docast, eller hvis du finder en anden app, der fungerer godt til dine behov!