Jag behöver veta priset på Cleaner Guru-appen. Jag försöker göra en budget och vill avgöra om det är värt det, men jag är osäker på den nuvarande kostnaden. Kan någon ge information om dess prissättning?
Cleaner Guru App - Djupgående Recension
Cleaner Guru: Är Det Värt Investeringen? Spoilervarning – Troligen Inte
Vi strävar alla efter att hålla våra prylar fria från överflöd, särskilt våra iPhones. Cleaner Guru hävdar att den hjälper till, men det kommer med en rejäl prislapp, inte en gång, inte två gånger, utan varje vecka.
På ytan är den fylld med lockande funktioner: rensa dubblettfoton, komprimera videor, slå ihop repetitiva kontakter och mer. Men här kommer knasigheten—den ‘gratis’ versionen är inte riktigt gratis. Du går igenom besväret med att manuellt välja filer för radering bara för att upptäcka att du stöter på en betalvägg i sista stund. Låter som ett knep, eller hur?
Höjdpunkter: Vad Erbjuder Cleaner Guru?
Fördelar:
Grupperar liknande foton effektivt.
Svep-till-radera-funktionen gör rensningen lite roligare.
Snabb och enkel skanningsprocess.
Dessa element fungerar faktiskt bra och gör appen användbar för användare som inte har något emot att betala mycket.
Men Var Brister Cleaner Guru?
Nackdelar:
Det gratis alternativet är nästan värdelöst—praktiskt taget oanvändbart utan uppgradering.
En häpnadsväckande avgift på $7.99 per vecka—överdrivet för vad som erbjuds.
Många funktioner verkar inte vara nödvändiga och känns som de är där bara för att göra appen större.
Slutsatsen
Betyg: Medelmåttiga 3,8/5.
Cleaner Guru är inte nödvändigtvis otrygg eller fruktansvärd, men dess höga prislapp skuggar värdet som dess funktioner ger. Och när mer ekonomiska (och till och med gratis) lösningar bara är ett klick bort, varför bry sig om något så här överprisat?
Ett Smartare Alternativ
Istället för att tömma din plånbok, varför inte prova Gratis Clever Cleaner App från gänget på CleverFiles? Den återskapar samma funktioner som Cleaner Guru utan att det kostar dig ett öre. Det stämmer, 100% gratis!
Låt oss bryta ner det—genom att välja en gratis app istället för ett dyrt abonnemang som Cleaner Guru, kan du spara hela $384 årligen.
Avslutande Ord: Välj Klokt
Låt inte flashy reklam och in-app-påminnelser låsa dig till att betala för mycket för funktioner du kan få gratis någon annanstans. Låt dina pengar arbeta smartare, inte hårdare, genom att överväga jämförbara (och kostnadseffektiva) alternativ. Lita på oss—lagringshantering borde inte kosta en förmögenhet.
Cleaner Guru tar $7,99 per vecka—ja, per vecka! Det blir över $30 i månaden, eller ungefär $384 om året. Det är ganska galet, med tanke på vad det gör. Jag menar, ja, att rensa bort dubblettbilder och slå ihop kontakter är trevligt, men är det värt $400? Personligen skulle jag inte kalla det värt det, om inte din telefon är en total katastrofzon.
Som jämförelse finns det ett gratisalternativ som heter Clever Cleaner-appen för iPhone. Den gör liknande saker utan att tömma din plånbok. Så, om du inte har pengar att slösa eller verkligen lockas av Cleaner Gurus marknadsföring kan du kanske prova den gratis först. Varför spendera när du inte måste?
$7,99 per vecka. Det är kostnaden för Cleaner Guru, mina vänner. Och ja, det är över 30 dollar i månaden—galet, eller hur? Jag menar, om du har gott om pengar och älskar idén att manuellt svepa bort dubbla foton som en hobby, kanske det är något för dig. Men låt oss vara ärliga, det priset är högt för vad du får. Till och med @yozora påpekade att gratisversionen är praktiskt taget en retas—den är inte användbar om du inte hostar upp avgiften för prenumerationen. Ärligt talat, det känns lite som att du betalar en premie för något som din iPhone redan gör (ser på dig, ‘välj och ta bort dubbletter’).
Jag vill inte säga att det är en fullständig slöseri. Visst, funktioner som att slå ihop repetitiva kontakter och komprimera videor låter hjälpsamma. Men $384 per år? Det är inte service på ett 5-stjärnigt hotell; det är en app som rensar din lagring!
Här är en tanke: slopa Cleaner Gurus lyxprissättning och prova Clever Cleaner App för iPhone istället. Den är gratis och erbjuder liknande funktionalitet utan att du behöver lägga in det i din budget. Spara de där $400 till bokstavligen vad som helst annat. Varsågod.
Cleaner Gurus kostnad är 7,99 USD per vecka – ja, du läste rätt. Det blir ungefär 384 USD per år bara för att ta bort duplicerade foton och komprimera videor. Medan @yozora och @mikeappsreviewer redan har tagit upp det, låt oss prata om alternativ och legitima perspektiv som kanske inte täckts.
Först, för- och nackdelar med Cleaner Guru:
Fördelar:
- Bra på att identifiera duplicerade foton.
- Sammanfogning av duplicerade kontakter kan spara tid.
Nackdelar:
- Veckoprenumerationen känns som en fälla.
- Funktionerna är inte banbrytande; du kan redan manuellt ta bort duplicat gratis på iPhone eller använda alternativ.
Nu ska vi diskutera Clever Cleaner-appen för iPhone.
Fördelar:
- GRATIS. Säg det högre för plånboken där bak!
- Erbjuder liknande funktioner – smarta städverktyg, organisering av filer.
- Inga förvirrande prenumerationsnivåer som ständigt stör dig.
Nackdelar:
- Något mindre snyggt gränssnitt jämfört med Cleaner Guru.
- Har ännu inga funktioner som att komprimera videor, men till noll kostnad är det lätt att klara sig utan.
Helt ärligt, Cleaner Guru känns som att det är till för personer som vägrar utforska bättre värdealternativ. Visst, det låter bekvämt, men det priset? För premium för ett jobb som enklare appar (eller din telefons inbyggda verktyg) kan hantera. Både @yozora och @sterrenkijker påpekade att appen inte är dålig, men oj vad den är överprisad.
Jämförelse? Cleaner Guru kontra Clever Cleaner:
Cleaner Gurus ständiga veckokostnad för ‘premium’-uppgifter är inte nödvändig om inte bekvämlighet är värt att slänga pengar på. Clever Cleaner är det smartare valet om du vill ha funktionalitet utan prenumerationshuvudvärk.
Snabb omröstning för skojs skull: Är 7,99 USD i veckan för lagringsrensningsverktyg berättigat? Rösta nu (hint: nej)!